Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor
Autor quiz: Giorgi
Acest quiz îşi propune identificarea şi descrierea metodelor de cercetare a nevoilor clienţilor care va permite ulterior, selectarea celor mai potrivite şi eficiente metode de investigare şi colectare a informaţiilor în cercetările de marketing.
Rezumat chestionar
0 din 10 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informații
Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 10 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
Scor mediu |
|
Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
---|---|---|---|---|
Tabelul se încărcă | ||||
Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 10
1. Întrebare
1 punctePunctul de plecarea în procesul de culegere a informaţiilor în cadrul oricărui tip de cercetare de marketing îl constituie:Corect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 10
2. Întrebare
1 puncteDupă locul desfăşurării lor, cercetările de marketing pot fi:Corect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 10
3. Întrebare
1 puncteCercetările de marketing care nu se repetă în timp şi se organizează cu prilejul unor evenimente importante este un tip de cercetare:Corect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 10
4. Întrebare
1 puncteAtunci când studiem sursele statistice, informaţiile trebuie să fie în primul rând:Corect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 10
5. Întrebare
1 puncteCercetarea descriptivă urmăreşte:Corect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 10
6. Întrebare
1 puncteDin categoria surselor primare de informaţii utilizate în cercetarea de marketing fac parte:Corect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 10
7. Întrebare
1 puncteCercetările care urmăresc realizarea unor previziuni pe termen scurt, mediu sau lung ale fenomenelor de marketing sunt cercetări:Corect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 10
8. Întrebare
1 puncteCercetarea de marketing ce are drept scop identificarea coordonatelor unui fenomen de marketing pentru mai buna înţelegere a acestuia este o:Corect
Incorect
-
Întrebarea 9 din 10
9. Întrebare
1 puncteO metodă de cercetare în care purtătorii informaţiilor nu participă conştient şi voluntar este:Corect
Incorect
-
Întrebarea 10 din 10
10. Întrebare
1 puncteDupă obiectivul urmărit, cercetările de marketing pot fi:Corect
Incorect
Îți place quiz-ul făcut de acest user Kidibot?
Click să votezi!
Ne pare rău că un utilizator Kidibot a făcut un quiz atât de slab!
Probabil că a fost sabotat de către Crocobeți. Hai să-l îmbunătățim!
Spune-ne cum putem să-l îmbunătățim.
Exemple de întrebări din quizul "Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor"
- Atunci când studiem sursele statistice, informaţiile trebuie să fie în primul rând:
- Cercetările care urmăresc realizarea unor previziuni pe termen scurt, mediu sau lung ale fenomenelor de marketing sunt cercetări:
- Cercetarea descriptivă urmăreşte: