Recapitulare matematică (4) clasa a VIII-a – semestrul I
Autor quiz: Prof. Mihaela Molodet
PUNCTE, DREPTE, PLANE, CORPURI GEOMETRICE
▪ Puncte, drepte, plane: convenţii de desen şi notaţie
▪ Determinarea dreptei; determinarea planului
▪ Piramida: descriere şi reprezentare; tetraedrul
▪ Prisma: descriere şi reprezentare; paralelipipedul dreptunghic; cubul
▪ Poziţiile relative a două drepte în spaţiu; relaţia de paralelism în spaţiu
▪ Unghiuri cu laturile respectiv paralele (fără demonstraţie); unghiul a două drepte în spaţiu; drepte perpendiculare
RELAŢII ÎNTRE PUNCTE, DREPTE ŞI PLANE
▪ Poziţiile relative ale unei drepte faţă de un plan
▪ Dreaptă perpendiculară pe un plan; distanţa de la un punct la un plan; înălţimea piramidei
▪ Poziţiile relative a două plane
▪ Plane paralele; distanţa dintre două plane paralele; înălţimea prismei
▪ Secţiuni paralele cu baza în corpurile geometrice studiate;
▪ Trunchiul de piramidă: descriere şi reprezentare
PROIECŢII ORTOGONALE PE UN PLAN
▪ Proiecţii ortogonale de puncte, de segmente de dreaptă şi de drepte pe un plan
▪ Unghiul dintre o dreaptă şi un plan; lungimea proiecţei unui segment
Rezumat chestionar
0 din 10 întrebări finalizate
Întrebări:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Informații
Dacă vrei să-ți salvezi punctele câștigate și să apari în topurile Kidibot, trebuie să fii logat(ă). Creează-ți aici un cont sau loghează-te.
Ai finalizat deja chestionarul mai înainte. De aceea nu-l poți relua.
Chestionarul se încărcă...
Trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi pentru a începe chestionarul.
Trebuie să termini următorul chestionar pentru a începe acest chestionar:
Rezultate
0 din 10 întrebări au răspunsuri corecte
Durată de răspuns:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 din 0 de puncte posibile, (0)
Scor mediu |
|
Scorul tău |
|
Categorii
- Fără categorie 0%
-
-
Din păcate, nu ai răspuns corect de suficient de multe ori. Așa că nu ai primit nici un punct. Fii mai atent data viitoare.
Poz. | Nume | Introdus pe | Puncte | Rezultat |
---|---|---|---|---|
Tabelul se încărcă | ||||
Nicio dată disponibilă | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Cu răspuns
- Reia
-
Întrebarea 1 din 10
1. Întrebare
1 puncteVABC piramidă regulată. Dacă AB=6cm, VC= cm. AtunciCorect
Incorect
-
Întrebarea 2 din 10
2. Întrebare
1 puncteSe dă dreptunghiul ABCD. Pe planul său de ridică perpendiculara MA. Dacă AB=4cm, BC=3cm, MA=5cm, atunci MC=Corect
Incorect
-
Întrebarea 3 din 10
3. Întrebare
1 puncteÎn piramida regulată BUNIC, UN=12cm, BN=10cm. AtunciCorect
Incorect
-
Întrebarea 4 din 10
4. Întrebare
1 puncteÎn cubul ABCDEFGHCorect
Incorect
-
Întrebarea 5 din 10
5. Întrebare
1 puncteVABCDEF piramidă regulată. GHIJKL este intersecția piramidei cu un plan paralel cu baza, care trece prin mijlocul înălțimii. Dacă AB=4cm, atunciCorect
Incorect
-
Întrebarea 6 din 10
6. Întrebare
1 puncteUn cub cu latura se secționează cu două plane perpendiculare, obținăndu-se 4 cuburi de latură . Raportul dintre suma laturilor cubului inițial și suma tuturor laturilor celor 4 cuburi obținute după secționare este:Corect
Incorect
-
Întrebarea 7 din 10
7. Întrebare
1 puncteÎn paralelipipedul ABCDEFGH dreptunghic, dreptele AB și DG sunt:Corect
Incorect
-
Întrebarea 8 din 10
8. Întrebare
1 punctePrisma triunghiulară regulată BUNICA are BU=3cm, BI=4cm. AtunciCorect
Incorect
-
Întrebarea 9 din 10
9. Întrebare
1 puncteÎn cubul ABCDEFGH:Corect
Incorect
-
Întrebarea 10 din 10
10. Întrebare
1 puncteSuma lungimilor muchiilor unui tetraedru regulat este egală cu 60cm. Atunci perimetrul bazei este egal cu:Corect
Incorect
Îți place quiz-ul făcut de acest user Kidibot?
Click să votezi!
Ne pare rău că un utilizator Kidibot a făcut un quiz atât de slab!
Probabil că a fost sabotat de către Crocobeți. Hai să-l îmbunătățim!
Spune-ne cum putem să-l îmbunătățim.
Exemple de întrebări din quizul "Recapitulare matematică (4) clasa a VIII-a – semestrul I"
- În cubul ABCDEFGH
- Suma lungimilor muchiilor unui tetraedru regulat este egală cu 60cm. Atunci perimetrul bazei este egal cu:
- Prisma triunghiulară regulată BUNICA are BU=3cm, BI=4cm. Atunci